אזרחות פולנית יתרונות

בשנת 2004 פולין הצטרפה למדינות האיחוד האירופי לשמחתם הרבה של אזרחיה, שכן אזרחים של מדינות החברות באיחוד האירופי נהנים מפריבילגיות רבות. אם תהיה בידכם אזרחות פולנית ותחזיקו בדרכון פולני, גם אתם תוכלו ליהנות מהן.

יתרונות האזרחות הפולנית

אזרחי פולין והאיחוד האירופי בכלל, יכולים ליהנות משלל יתרונות, כשהבולטים שבהם הם:

  • דיור וקבלת מעמד תושב – אפשרות למגורים עם בני המשפחה ורכישת נדל"ן
  • לימודים – לימודים או במחיר מסובסד  בתנאים מועדפים במוסדות להשכלה גבוהה במדינות האיחוד האירופי
  • תעסוקה – קבלת ויזות ורישיונות עבודה
  •  חופש תנועה – אפשרות לנוע בחופשיות במדינות אירופה
  • ויזה לארה"ב – הקלה בקבלת ויזה לארה"ב והקלת בקבלת אישור עבודה בארה"ב
  • ועוד

אזרחות פולנית יתרונות

מדוע דווקא פולין?

פולין הינה חברה מלאה באיחוד האירופאי' החזקת דרכון פולני מעניקה לבעליו את כל היתרונות שיש לאזרח אירופאי בכל רחבי האיחוד האירופאי.

איך להוציא אזרחות פולנית?

לישראלים רבים ישנם שורשים פולניים מספר הזכאים המשוער עומד על מאות אלפים. אלפי ישראלים כבר מחזיקים בדרכון האירופאי הנחשק ורבים אחרים החלו בהליכים לבדיקת זכאותם לקבלת אזרחות ודרכון פולני.

ממשלת פולין מגדירה את תנאי הזכאות לאזרחות באמצעות קשרי דם. כך, למשל, ילדיהם של אזרחי פולין, יוכלו לקבל גם כן אזרחות פולנית, גם אם אינם מתגוררים במדינה זו. יחד עם זאת, קיימים מגבלות ותנאים מסוימים לקבלת אזרחות פולנית המעוגנים בחוקים פולניים, כל מקרה עומד ונבחן בפני עצמו. חשוב לציין כי גם נכדים של אזרחי פולין זכאים לקבל אזרחות ואין הגבלת דורות וגם הנינים וצאצאיהם יוכלו לקבל דרכון פולני וליהנות מהיתרונות שהוא מעניק.

הדרך הטובה והיעילה ביותר להשגת האזרחות היא להגיש בקשה ישירות בפולין באמצעות עורך דין בישראל שמתמחה בתחום זה. יש להוכיח כי הסבא או סבא רבא היה אזרח פולני ולא איבד את אזרחותו בשל מגבלות הקבועות בחוק הפולני. ניתן גם לחפש מסמכים בפולין או בארכיונים בינלאומים באמצעות עורכי דין המתמחים בתחום.

חשוב לדעת: אין צורך לוותר על האזרחות הישראלית על מנת לקבל אזרחות ואפשר להחזיק בו זמנית בשתי אזרחויות ואף יותר כגון אזרחות אמריקאית.

גם אתם יכולים ליהנות מכל היתרונות של אזרחות פולנית

עו"ד ונוטריון עמיחי זילברברג יסייע לכם בתהליך קבלת האזרחות הפולנית כדי שתיהנו מיתרונותיה הרבים, אם יש לכם או לקרוביכם שורשים פולניים ואתם מעוניינים לקבל את ההטבות שהדרכון הפולני מעניק, פנו אלינו ונשמח לעזור.

לכל המידע על הוצאת אזרחות פולנית הקליקו כאן >>

ליצירת קשר

כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

טלפון: 077-9974549

פקס: 03-9563287

דוא"ל: