אזרחות פולנית לקטינים

הנך הורה וברשותך אזרחות פולנית? אשתך/ בעלך בעל אזרחות פולנית? במידה ועניתם בחיוב על אחת מן השאלות הנכם בוודאי מכירים את היתרונות הגלומים באזרחות זו. כידוע, פולין הצטרפה למדינות האיחוד האירופי דבר המקנה לבעלי האזרחות הפולנית יתרונות רבים וזאת בכל מדינות האיחוד. לדעתנו מדובר בחלום. אז מדוע שלא תעניקו לילדיכם את האופציה ליהנות משלל האפשרויות לעיל? כשהם יגדלו הם יהיו אסירי תודה האמינו לי.

איך אדע האם ילדי זכאי לאזרחות פולנית?

אז במידה ואחד מכם (או שניכם) בעלי אזרחות פולנית – ילדיכם הרוויח. הזכאות של ילדיכם הקטין לאזרחות פולנית נובעת מכח הוריו, מספיק שאחד מכם מחזיק באזרחות פולנית בכדי שילדיכם יהיה זכאי לאזרחות פולנית גם הוא וזאת אם נולד בפולין ואם לאו.

במידה וילדיכם קיבל אזרחות פולנית לכמה זמן היא תקפה?

היתרון הנוסף באזרחות הפולנית הינו, שהיא אינה מוגבלת בזמן והיא תקפה החל מרגע קבלתה. אין צורך בחידושים, הליך חד פעמי וגמרנו.

יש לי אזרחות ישראלית האם אוכל להחזיק באזרחות כפולה?

בוודאי. ברוב המדינות בעולם לרבות במדינת ישראל ניתן לקבל אזרחות כפולה ולעיתים אף יותר. כלומר, במדינות רבות אזרחות של מדינה אחת לא ישפיע על הזכאות לאזרחות במדינה אחרת. על כן, סביר להניח שאם ילדכם בעל אזרחות ישראלית וכן בעל אזרחות נוספת, יוכל הוא ליהנות גם מהאזרחות הפולנית וזאת מבלי לוותר על האזרחויות האחרות.

ממה ילדיכם ייהנה ומדוע כדאי להוציא להם אזרחות פולנית?

בשנת 2004 הצטרפה פולין כמדינה ממדינות האיחוד האירופי. נתון זה הפך מרבית מאזרחי ישראל הזכאים לאזרחות פולנית למאושרים לאור הידיעה שהחל מרגע זה הם יכולים לטייל, לעבוד וללמוד במספר רב של מדינות.

חושבים על עתיד טוב יותר בעבור ילדיכם? להלן יובאו מספר יתרונות נבחרים מתוך שלל היתרונות שהאזרחות הפולנית מעניקה:

לימודים – אנו סבורים שחלמו של כל הורה (או לפחות מרבית מאתנו), שילדינו ילמדו ויפתחו את עצמם. כחלק מההטבות, מדינות האיחוד מעניקות מלגות לימודים למוסדות אקדמיים להשכלה גבוהה במדינות האיחוד, כך שילדיכם יוכל ללמוד איטליה ואפילו בצרפת בעלות נמוכה ולעיתים ללא עלות כלל.

מעברי גבול – קיימות מדינות שכידוע לישראלים אין אפשרות כניסה עליהן, ישנן מדינות שעל מנת לעבור בגבולותיהם נדרשת אשרת כניסה (ויזה). אז אם הנכם רוצים להעניק לילדכם את האופציה לטייל בעולם ולחסוך ממנו בירוקרטיות שונות (שלעיתים כרוכות בהוצאה כספית) דרכון פולני הוא פתרון נפלא.

מגורים – כמחזיק באזרחות פולנית באפשרות ילדיכם לטוס ולהתגורר בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי וזאת ללא צורך בחידוש אשרה וללא הגבלת זמן.

עבודה – בגירים רבים מסיימים את שירותים הצבאי, טסים לטייל בעולם ולאחר מכן מחפשים עצמם מבחינה מקצועית. לעיתים בסיום הלימודים האקדמאים הזדמנויות תעסוקתיות רבות אין בנמצא ורבים שוקלים מעבר למדינות אחרות. באירופה מדינות רבות אשר מגיעים אליה מכל מקום בעולם על מנת להתפתח מבחינה תעסוקתית וכלכלית. ברגע שלילדכם אזרחות פולנית הוא יוכל לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד וליהנות לעיתים משכר הגבוה מהשכר אשר מרוויחים במדינת ישראל.

רכישת נדל"ן – העתיד אינו ידוע וייתכן שילדכם ימצא עצמו מתעניין ברכישת נדל"ן. האזרחות הפולנית מאפשרת השקעות בנדל"ן בכל מדינות האיחוד האירופי ללא צורך בשותף מקומי.

לסיכום: חושבים שבעבור ילדיכם "השמיים הם הגבול"? מעוניינים שלילדיכם יהיו אופציות נרחבות להתפתח, לגדול וזאת ללא כל תלות במקום? הליך הוצאת אזרחות פולנית בעבור ילדיכם הינו הליך משתלם. ילדיכם יזכו ליהנות משלל האפשרויות שהעולם מציע ללא כל תלות במקום, החל ממגורים, לימודים, עסקים וכלה בטיול אחרי צבא במדינות העולם ללא הצורך בבירוקרטיות נוספות.

ליצירת קשר

כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

טלפון: 077-9974549

פקס: 03-9563287

דוא"ל: