פשיטת רגל

משרדנו נותן מענה משפטי של ייעוץ, ייצוג וליווי אנשים פרטיים ובעלי עסקים שנקלעו לתסבוכת כלכלית ו/או שעסקיהם קרסו והם מעוניינים להתחיל בהליך להכרזתם כפושטי רגל. כשעסק נקלע לקשיים, הוא עלול חלילה להתדרדר בקלות לצבירת חובות ותיקים בהוצאה לפועל שלעתים ניתן להציל אך גם אם לא- ניתן למזער או להתמודד עימם בצורה טובה באופן יחסי למצב. באמצעות טיפול על ידי עורך דין מומחה בתחום, תוכלו להבטיח לעצמכם ליווי אישי מקצועי בהליך פשיטת רגל, עם מינימום פגיעה ואפשרות לבעל העסק לפתוח ״דף חדש״.
חשוב להדגיש כי הליך פשיטת רגל הינו סבוך ומורכב, ויש להקפיד לבחור בעורך דין המתמחה בתחום ועוסק בו מזה שנים. עו״ד זילברברג צבר ניסיון עשיר בליווי ויעוץ משפטי להליכי פשיטת רגל, ודואג לבצעם תוך יצירתיות, מחקר מעמיק של כל מקרה לגופו ומאבק בלתי מתפשר לטובת הלקוח.

מידע נוסף

מהי פשיטת רגל

אדם שהינו תושב ישראל וגילו מעל 18, שצבר חובות שסכומם גבוה מהסכום המתעדכן מעת לעת בהתאם לחוק, זכאי להגיש בקשה לפשיטת רגל. ההליך נפתח בבקשה לכונס הנכסים הרשמי המוסמך בהגשת בקשה למתן צו כינוס נכסים והכרזת פשיטת רגל. הבקשה צריכה להיות חתומה ומאומתת בתצהיר בפני עורך דין, לאחר שכונס הנכסים בודק שהבקשה הוגשה כראוי ושולמה אגרה, מועברת הבקשה לבית המשפט להחלטה בדבר כינוס הנכסים.  ברגע שבית המשפט נותן צו לכינוס נכסים, ישנה הקפאה ועיכוב של כל ההליכים כנגד החייב.
כונס הנכסים הרשמי קובע סכום כספי שהמבקש צריך לשלם מדי חודש לקופת הכינוס בנוסף להגשת דו"חות החודשיים על הכנסותיו והוצאותיו של החייב. השלב הבא בתהליך הוא ההכרזה על פשיטת הרגל. השלב האחרון אליו יש לשאוף הוא הבקשה להפטר; מחילה ומחיקת חובות העבר (למעט חובות שלא מופטרים לפי הדין) על ידי הסכם נושים או בקשה לבית משפט.
משרד עו״ד זילברברג מייצג חייבים בכל התהליך של פשיטת רגל: החל מהבקשה לפשיטת רגל, וכלה בשלב ההפטר. מטרתנו לאורך כל הדרך היא כמובן להגיע להפטר של החובות בצורה היעילה והמהירה ביותר, כך שהחייב יוכל לפתוח בחייו ״דף חדש״.

 

טיפים ועצות לפושט הרגל

  • הגשה מסודרת לפשיטת רגל המלווה בעורך דין מקצועי המתמחה בתחום, תוך מילוי קפדני של כלל הטפסים והעדויות בתהליך.
  • הצהרת הסתבכות כלכלית בליווי גורם מקצועי מהימן שליווה פשיטות רגל בעבר, ויוכל לנסח את התצהיר בצורה בהירה, פשוטה, ובהתאם לנדרש על פי דין.
  • מתן ייפוי כוח מלא לעורך הדין על מנת שזה יוכל לבצע את עבודתו בחופשיות ולהשיג עבור פושט הרגל את התנאים הטובים ביותר לקבלת ההפטר.
  • תהליך פשיטת הרגל הינו תהליך כואב ולא פשוט. מומלץ לשתף את קרוביכם במצב, להפנים אותו ולהיעזר ככל הניתן בתמיכה משפחתית או חברית.

 

שאלות נפוצות

  • מי רשאי לבקש להגיש בקשה לפשיטת רגל?

    אזרח ישראלי בעל חובות של לפחות 17,482 ש״ח (נכון לשנת 2015), או נושה שאדם חייב לו לפחות 87,401 ש״ח (מעודכן לשנת 2015).

  • אילו מגבלות מוטלות על פושט רגל?

    על החייב יוטלו הגבלות שונות כגון החייב יוגדר כלקוח ״מוגבל מיוחד״ ולפיכך אינו יכול לפתוח חשבון או למשוך שיקים. בנוסף, הוא אינו יכול להשתמש בכרטיסי אשראי ללא היתר מיוחד, לא יכול לייסד תאגידים ולא יכול לצאת מהארץ.

  • בידי מי מופקד הפיקוח על תהליך פשיטת רגל?

    המפקח על הליך פשיטת רגל הוא כונס הנכסים הרשמי, שמפקח ועוקב אחרי פושטי הרגל או נאמן המתמנה על ידי בית המשפט.

ליצירת קשר

כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

טלפון: 077-9974549

פקס: 03-9563287

דוא"ל:

    טלפון: 077-9974549

    פקס: 03-9563287

    דוא"ל:

    כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

    כל הזכויות שמורות לעו”ד עמיחי זילברברג