עורך דין הוצאה לפועל בראשון לציון

זיכיון או חוב בהוצאה לפועל כרוכים בהליכים משפטיים סבוכים ומורכבים, הן פרקטית והן מנטאלית. חשוב מאוד לנמצאים במצב זה להיעזר בשירותים של עו״ד מקצועי המתמחה בתחומים הללו.
עו״ד עמיחי זילברברג העומד בראשו של משרד עורכי דין מהמובילים והותיקים בארץ, מתמחה בתחום ההוצאה לפועל ומעניק ייצוג משפטי הן לחייבים בבקשת חקירת יכולת או איחוד תיקים, והן לזוכים המעוניינים לממש פסקי דין באמצעות לשכות ההוצאה לפועל.
תחום ההוצאה לפועל מורכב וסבוך, ולעתים ההליך עצמו מלווה ומחייב הליכים נוספים, כמו למשל הליך פשיטת רגל. תפקיד העו״ד במקרים הללו הוא לכוון את הלקוח להליכים שיטיבו עימו ביותר, ולהכין אותו אליהם כנדרש על מנת שלא יקבל סירוב מהגופים הממשלתיים. חשוב מאוד להיעזר בשירות משפטי מקצועי בהליכי הוצאה לפועל, על מנת להצליח לעצור את המערבולת ולעשות הכל על מנת לצאת ממנה.

מידע נוסף

הוצאה לפועל

הליכי הוצאה לפועל מוסדרים במדינה באמצעות מערכת ההוצאה לפועל שתפקידה לדאוג למימוש פסקי הדין והמסמכים המוגשים לה לביצוע, היא ״הזרוע המבצעת״ של בתי המשפט.  מערכת האכיפה והגבייה בישראל מורכבת מלשכות רבות הפועלות במקביל לבית משפט השלום, כשבראשן עומד רשם ההוצאה לפועל ותפקידו הוא מנהלי בעיקרו;

הליכי הוצאה לפועל נוגעים לשני צדדים: זוכה (תובע הכסף) וחייב (מי שנגדו מוגש לביצוע פסק דין או שטר). בהליכי הוצאה לפועל חשוב מאוד להיתמך על ידי עורך דין מקצועי המתמחה בתחום, הן עבור הזוכים והן עבור החייבים. הליכי הוצאה לפועל מסועפים ומורכבים, והתייעצות עם עורך דין שמכיר אותם ובקיא בהם חשובה מאוד עוד טרם התחיל ההליך, על מנת שזה האחרון יוכל לייצג ולהכין את הזוכה/חייב בהליך עצמו ובכל הכרוך בו.

משרד עו״ד עמיחי זילברברג עוסק בתחום ההוצאה לפועל בראשון לציון, ומתמחה בייצוג זוכים/חייבים, גביית חובות, הגשת התנגדות לביצוע שטרות, איחוד תיקים ועוד.

טיפים ועצות כיצד להתמודד עם ההוצאה לפועל

  • ניהול נכון של הליך הוצאה לפועל, מחייב שיתוף פעולה ודיוק מהשלב הראשון. יש לדייק בהגשת דוחות ותשלומים, ולא בעל החוב מסתכן בעיקולים וקנסות.
  • עבור הזוכים שמעוניינים בפתיחת תיק הוצאה לפועל, חשוב מאוד לבחור עורך דין שמתמחה בכך. פתיחת תיק הוצאה לפועל כרוכה בהוצאת משאבים, וחשוב להבטיח כי הכסף מהחייב יוחזר.
  • עבור זוכים שצריכים לגבות חובות, מומלץ מאוד להיעזר בעורכי דין מקוריים, יצירתיים ומומחים בתחום שיצליחו לגבות את החובות והתשלומים מהחייבים.
  • בגין תביעה מבנקים בשל חובות או משכנתאות שלא נפרעו, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין שיידע לנהל את ההליך תוך מינימום פגיעה בחייב ובהתחשב ביכולת ההחזר שלו ומצבו הכלכלי.

עו"ד הוצאה לפועל בראשון לציון זה אנחנו! משרד עו"ד עמיחי זילברברג – נשמח לעמוד לשירותכם! 03-9562858

שאלות נפוצות

  • מה יש לעשות כשמתקבלת אזהרה על פתיחת תיק הוצאה לפועל?

    בתיקים שנפתחו לביצוע שטר, ניתן להגיש התנגדות במועד הקבוע בחוק. אם אין בידי החייב לשלם את החוב, הוא רשאי לפנות ללשכת ההוצאה לפועל ולבקש חקירת יכולת ותשלום החוב בשיעורים על פי יכולתו הכלכלית.

  • האם יכולים לעקל רכוש מהבית שלי, גם אם אינני החייב?

    כן, במידה והחייב מתגורר איתך. יחד עם זאת, ניתן לפנות לבית המשפט בבקשה לפסק דין הצהרתי כי הרכוש הנמצא בבית איננו שייך לחייב אלא שייך לך.

  • לאחר פירעון החוב בהוצאה לפועל, איך ניתן לדעת שהוא אכן נמחק?

    לאחר פירעון החוב, התיק בהוצאה לפועל צריך להיסגר . במקרים של חובות ששולמו בתיקי מזונות, התיק לא ייסגר במידה ומדובר במזונות שיש לשלם גם בעתיד. במקרים של תיקי משכון, החייב עצמו הוא זה שצריך להגיש את הבקשה לסגירת התיק.

  • במידה ואין לי כלים או אמצעים כלכליים לשלם את החוב על פי הצו, מה הן האפשרויות שלי?

    בהתאם לחוק, ניתנת האפשרות לעמוד לדיון בפני רשם ההוצאה לפועל בתוך 21 יום ממועד האזהרה. אפשר להציע דרכים חלופיות לתשלום החוב בהן תוכל לעמוד, ויש לצרף את הטפסים הדרושים יחד עם הצהרה מפורטת על המצב הכלכלי שלך. מאוד מומלץ להיערך לכך עם עורך דין המתמחה בתחום.

ליצירת קשר

כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

טלפון: 077-9974549

פקס: 03-9563287

דוא"ל:

    טלפון: 077-9974549

    פקס: 03-9563287

    דוא"ל:

    כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

    כל הזכויות שמורות לעו”ד עמיחי זילברברג