חידוש דרכון פולני

הדרכון הפולני שלכם עומד לפוג ואתם מעוניינים לחדש אותו באופן מקצועי ומסודר, ללא עיכובים מיותרים וסחבת בירוקרטית? ובכן, נראה שאתם זקוקים להדרכה וליווי מקצועי, וזאת על מנת לחדש את הדרכון בדרך המהירה והיעילה ביותר. לנו, משרד עורך דין ונוטריון עמיחי זילברברג, יש את הידע והמומחיות בכל הקשור להוצאת אזרחות ודרכון פולני. אנו נוכל לסייע לכם גם בחידוש תוקפו של הדרכון הפולני.

חידוש דרכון פולני – קושי לצד פתרון

למה ניתן לצפות ומהם השלבים? הליך חידוש הדרכון כרוך בהצגה של מספר מסמכים אותם יש להמציא לשגרירות הפולנית. מסמכים אלו כוללים טופס בקשה בשפה הפולנית, תמונות ועוד. זאת ועוד, אם חל שינוי במצבו המשפחתי של המבקש מאז הנפקת הדרכון לראשונה, לדוגמא עקב נישואין, יהיה צורך גם ברישום של תעודת הנישואין במשרד הפנים הפולני על מנת שניתן יהיה לחדש את הדרכון. לאחר שבידי המבקש יש את כל המסמכים הדרושים לחידוש הדרכון, עליו לקבוע תור לשגרירות באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של הקונסוליה הפולנית.

חידוש דרכון פולני

חידוש דרכון פולני

משרד עו"ד עמיחי זילברברג – שירות ייחודי

משרדנו מסייע גם בקביעת התור לשגרירות באופן מקוון, הליך שעשוי להיות ארוך ומייגע הואיל ופעמים רבות, אין תורים פנויים וצריך לחכות זמן רב עד להשגת התור המיוחל.

אודות השירותים שלנו 

ניתן לקבוע תור לשגרירות באמצעות משרדנו ולחסוך זמן יקר.  אנו נבדוק שיש בידי המבקש את כל המסמכים הדרושים לצורך קבלת או הארכת הדרכון, כדי למנוע ככל האפשר טעויות ודחיית הבקשה לחידוש הדרכון הפולני בשל היעדר מסמכים או בשל אי אלו טעויות.

להלן פרטים נוספים על השירות שנותן משרדנו –

  • בירור עם הלקוח מהו המועד המתאים עבורו ומה הם הימים בהם לא יוכל להגיע לשגרירות. קביעת התור נעשית בהתאם לדרישות הלקוח על פי המועד המוקדם ביותר הפנוי מצד השגרירות. במקרים רבים התור נקבע בתוך ימים ספורים מיום הזמנת השרות ובדרך כלל לא יאוחר מחודש ימים מיום הזמנת השירות (בדרך כלל במקרים של הזמנת מספר גדול של תורים ביחד).
  • אנו מנחים את הלקוח אלו מסמכים יש להביא (לדוגמא בקשה לחידוש דרכון הכתובה בשפה הפולנית, דרכון ישראלי, תמונות פספורט מעודכנות, כסף מזומן לתשלום אגרה והדרכון הפולני הקיים).
  • אנו מספקים טופס חידוש דרכון פולני (הטופס אינו ניתן להורדה עצמית), וזאת על מנת לעשות הכל שהבקשה תאושר והמבקש יקבל את הדרכון המחודש ללא עיכובים או קשיים מיותרים.
  • אנו מתשאלים כל לקוח אודות שורת פרטים אישיים, הואיל וכאמור כל שינוי בסטטוס של המבקש, טעון בהצגת מסמכים ו/או אסמכתאות לשגרירות הפולנית.

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את השירות הטוב והמותאם ביותר.

עוד על הנפקת דרכון פולני – ראו כאן >>

ליצירת קשר

כתובת: מגדל היובל ק' 9, עין הקורא 10, ראשל”צ

טלפון: 077-9974549

פקס: 03-9563287

דוא"ל: